8 Haziran 2015 Pazartesi

İncelikler

" Beni merak etme ben iyiyim " derim ama beni merak et isterim.  Beni cok az tanıyanlar bile bilirler bunu. 

   Benim öyle dememe sen beni merak etmeyeceksen zaten benden uzak dur. 

   İstersen hassaslık de, istersen kırılganlık... 

   Değil ama. 

   Bunun adı; inceliktir bende. 

   İncelikler hep cok önemlidir benim kalbimde. 
    
   Çok severim, çok değer veririm ama karşılığını da almak isterim. 

   Çok şey değil bu istediğim. 

   Ufacık bir soğuyayım olmaz bende eskisi gibi hiçbir şey. 

   Ne yazık. 

   Ne yazık yaşanan günlere, verilen emeğe, değere

   Ben zaten bazılarını hiç tanımamışım saydım.

   
  

  

2 yorum:

  1. neler oluyor ???????? Benim niye haberim yooooghh

    YanıtlaSil
  2. Sen ki artık o kadar iyi tanıyıp, anlıyosun ki beni, sasırıp kalıyorum :)) kırılgamlıklar diyelim.

    YanıtlaSil