28 Kasım 2011 Pazartesi

Ölü Aşk Diyarlarına...

                  '' Ölü aşk diyarlarına beni sen attın da
                     İçim paramparça 
                     Viraneyim, yalan oldum... '' 


Diyordu şarkıda Halil Sezai. Her dinlediğimde neden '' Paramparça '' ediyor beni bu şarkı? Hala anlayamadım. Çook sevmek mi lazım böyle olağanüstü şarkılar yazabilmek için? Ya da kavuşamamak mı lazım? Geceler boyu ağlamak mı lazım? Yıllarca unutamamak mı lazım? 


Hiçbir şeyi, hiç kimseyi kıskanmadım ben bu yaşıma kadar. Ama benim de kıskandığım insanlar varmış meğer... Küçük şeylerle mutlu olmayı bilebilen bir insanım... Huzurlu olduktan sonra, elimdeki sıcacık çayın tadı bile güzel geldi bana hep. 


Duvar gibi duran, zor ağlayan, katı insanlardan korkarım ben mesela... Insan dediğin; hassas olur, sevgi dolu olur, duygulu olur çünkü. Takımı sahaya çıkınca, tüyleri diken diken olur mesela. Ya da sevdiği bir şarkı en olmadık zamanda ziyarete gelince, gözleri dolar... Şehit haberlerinde ağlar katıla katıla... Mesela geçen hafta Kuzey; o türküyü söylerken, gözleri dolan insanlara bayılırım ben:)  ( Bir 10 yıl sonra şu yazımı okusam; '' Kuzey mi, o da kimdi ya?! '' diyeceğimi de adım gibi biliyorum bu arada ) Geçen sene yılbaşı gecesi bile bir güldüm, bir ağladım ben mesela... Annem, babam ve kardeşim Fırat, gitarı sırayla ellerine alıp, ailece fasıl yaparsak nasıl duygulanmam ben? :) Hani Nilüfer '' Erkekler ağlamaz, sil gözyaşını... '' diyor ya şarkıda, o da tamamen yalan. Ağlamanın; erkeği, kadını olur mu? 


İşte hayatımda ilk defa; söz yazabilen, beste yapabilen insanları kıskandığımı fark ettim. Gerçekten de bu yetenek; Allah'ın onlara verdiği bir armağan... Onları yakından tanımasam da biliyorum ki; çok duygulular. Ben de böyle insanları çok seviyorum... Bir Sezen Aksu, bir Yıldız Tilbe, bir Deniz Seki olmak nasıl kolay olsun... Aaa bir de yeni bestecilerden (!) İbrahim Tatlıses var, öyle ya? '' Aç kapıyı vefasız, yağmurdan adam oldum. Aç kapıyı vefasız yağmurdan adam oldum '' sözlerini herkes yazabilir mi? :) 


Kim bilir, belki ben de bir gün beste yaparım, hayat bu, belli mi olur? :) Şimdiden; Aralık ayı, çook güzel geçsin diliyorum, kucak dolusu sevgiler benden hepinize... 


PS: '' Yazmazsan, Aralık ayında başının etini her gün yerim bilmiş ol canım '' diyen arkadaşıma ayrıca sevgiler... O şimdi okurken gülümser ve kendini bilir :)) Umarım bu yazımı da beğenir :) 

6 yorum:

  1. Budur! Ellerine sağlık..şimdiye kadar yazdıklarının hepsi çok güzeldi fakat bu bambaşka olmuş..muhteşem! ;)

    YanıtlaSil
  2. Egemencim; yine mutlu ettin beni, coook tesekkurler canim benimmm... :) boyle guzel sozleri deger verdigim insanlardan duymak muhtesem bir duygu :)))

    YanıtlaSil
  3. Sizi hic tanımıyorum ama yazdıklarınız o kadar sıcak ki, sanki sizi kac yıldır da tanıyorum... Güzel yüzünüz gibi; güzel kalpli, güzel huylu adam gibi bir adam cıkarsın karsınıza yüce rabbim... Dua ve sevgi ile...

    YanıtlaSil
  4. hayranınızız dicle hanım :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Adsız;

    Yorumunuz beni cok mutlu etti, şu mübarek ramazan ayında umarım benim icin de dilediginiz dilekler gercek olur. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. yagız ya beni öldürüyosun :)

    YanıtlaSil