9 Şubat 2011 Çarşamba

... KAR TANELERİ ...

     Ahh özledim hem de cok özledim ezberledim beklemeyi
     Özledim hem de cok özledim ezberledim beklemeyi
    
     Yollar benim umudumdur yolları kapatmayın
     Yagmayın yollarıma durun KAR TANELERİ


Diyordu şarkıda...

Çocuklugumda... Her yaz, o küçük Erdek'teki o küçük barda, her gece, bu şarkı çalardı...

Ankara'ya durmaksızın kar yagıyordu iki gündür...

Mevsimler degişiyor, insanlar degişiyor, yaşlar büyüyor, telaşlar büyüyor, sevdiklerimizden ayrılıyor, sevdiklerimize kavuşuyor, kahkahalar atıyor, bazen aglıyor, çabalıyor, bazen bocalıyor, birileriyle küsüyor, birileriyle barışıyor, yeni insanlar tanımaya çalışıyor, bazen yoruluyor, zamanla yarışıyorduk... Sahi ya, ne çabuk geçiyordu zaman...

Ankara'ya durmaksızın kar yagıyordu iki gündür...

Soguktu... O sıcak yaz akşamlarından hatıra '' aynı '' şarkı içimi ısıtıyordu...

Degişen her şeye inat...  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder